View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
The hammer

|
Posted: Tue Dec 17, 2013 2:36 pm Post subject: Nedlasting av Skins |
|
|
Hei.
Jeg ser det ligger mange Skins for nedlasting på VSK Nordic.
Siden jeg er fersk har jeg et par spørsmål:
1. Finnes det noen metode for å se båten før man laster ned? Forhåndsvisning?
Er vel litt tungvindt å laste ned en og en båt, finne ut at man ikke liker den, så slette og så holde på slik?
2. Når en båt er lastet ned, hva så? Må man legge den nedlastede filen (er det bare en pr. skin?) et spesielt sted? Under skins i "Dokumenter", eller under "C"?
For meg ville dette i så fall blitt her:
C:\Program Files (x86)\Vsk5Online\GameData\Skins\Boats\Acc\NZL.zip
siden jeg har en båt som heter NZL 1102
Men hvor? Må jeg lage en egen mappe?
Hvordan velger jeg mitt nye skin i spillet?
Hvordan bestemmes seilnummeret?
Håper dere kan hjelpe meg ut her kamerater. |
|
Back to top |
|
 |
The hammer

|
Posted: Tue Dec 17, 2013 3:04 pm Post subject: skins |
|
|
Oppdatering av mine spørsmål:
Jeg ser en forklaring på Nordic rundt dette med å laste ned VSK Nordic skin. Har forsøkt å laste ned og lagre under Documents_Skins_Avatars slik det står beskrevet. Det står så at man skal velge denne båten under Settings i spillet. Der finner jeg ikke noen båt, kud de forhåndslagede båtene fra hvert forskjellige land.
Så står det en forklaring på hvordan man lager eget navn på båten, men dette forstår jeg ingenting av. Lime inn en kode? Hvor?
på forhåndsvisningen på denne båten (Er faktisk eneste båt med bilde når man holder over I-en) står det følgende:
It is recommendet that you also download the loc file for the skin.
Hva betyr dette, og hvor finnes denne for nedlastning? Hvor skal den lagres?
En instruksjon for dummies ville vært svært nyttig for oss som liker å seile med en litt personlig båt men som ikke er SÅ veldig datakyndige.
Jeg ønsker meg egentlig bare gjennomsiktige seil slik at jeg ser rundingsbøyene bedre.... |
|
Back to top |
|
 |
|